كالاحراج26

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج26

۳ بازديد

خريد اينترنتي لاك حرارتي ناخن

خريد اينترنتي لاك حرارتي ناخن

خريد پستي لاك ناخن هاي شيك و جذاب 

خريد پستي لاك حرارتي ناخن براق و درخشنده , خريد لاك حرارتي , خريد لاك حرارتي ويونا , خريد لاك ويونا , خريد لاك تغيير رنگ , خريد لاك با قابليت تغيير رنگ ,

امروزه انواع مختلفي از لاكهاي ناخن در بازار با رنگبندي هاي متنوع در بازار وجود دارند. خيلي از اين لاك ناخن ها از لحاظ كيفيت در سطح پاييني قرار دارند و رنگ هاي آنها هم زياد جذاب و زيبا نيستند و بعداز مدت كوتاهي خشك شده و از روي ناخن ها پاك ميشوند واثراتي از آنها به علت نامرغوب بودن بروي ناخن ها بجا ميماند.ولي امروز ما لاك ناخن بسيار متفاوتي را به شما عزيزان معرفي ميكنيم. لاك ناخن حرارتي كه تحت تاثير دما رنگ آن تغيير پيدا كرده و باعث زيبايي و رنگ بسيار شيك ومنحصر به فردي را به ناخن هاي شما ميدهد.اين نوع لاك ها در دماي بالا به رنگ كم رنگتر و در دماي پايين وسرد رنگ پررنگتري را به خود ميگيرد و ما به راحتي ميتوانيد با استفاده از دماي آب و باتوجه به سليقه و خلاقيت خود رنگبندي هايي متنوع و زيبايي را به ناخن هاي دست و پاي خود بزنيد و شيك وباكلاس بودن وآخرت جذاب بودن را در خود احساس كنيد.

لاك حرارتي ناخن

پكيج اورجينال ۵ عددي

شامل رنگ هاي: قرمز، نارنجي، آبي، سبز و بنفش

ناخن هاي خود را به شكل شگف انگيزي خاص و زيبا كنيد

يكي از پر طرفدارترين محصولات آرايشي

قابليت تغيير رنگ با سرما و گرما

قابليت تغيير رنگ بادماي بدن

داراي درخشندگي فوق العاده

قيمت : ۳۹۰۰۰ تومان

فقط ۲۹۰۰۰تومان

خرپستي لاك ناخن درخشنده و جذاب

لاك حرارتي، يك لاك منحصر به فرد مي باشد كه با تغييرات دماي بدن شما تغيير رنگ مي دهد. حتي با در دست داشتن چاي، شير، قهوه، و يا هر چيز داغ ديگر شما مي توانيد شاهد تغيير رنگ زيبا و خاص اين لاك باشيد. حتي مي توانيد دستان خود را در معرض آب سرد قرار دهيد تا طرح و رنگي تازه را بر روي ناخن هاي خود مشاهده كنيد. در واقع بايد گفت لاك حرارتي حساس به دماست و با افزايش و كاهش دما، رنگ آن تغيير مي كند. شما با خريد اين پكيج اورجينال ۵ لاك حرارتي در رنگ هاي قرمز، نارنجي، آبي، سبز و بنفش تحويل خواهيد گرفت.

قيمت : ۳۹۰۰۰ تومان

فقط ۲۹۰۰۰تومان

لاك حرارتي ناخن در اثر حرارت گرما و سرما تغيير رنگ داده و رنگ زيبا و جذابي به خود مي گيرد و باعث شگفتي اطرافيانتان مي گردد به طوري كه اگر در مجلسي نشسته و چاي ميخوريد اگر از لاك حرارتي استفاده كرده باشيد رنگ آن در اثر حرارت چاي به يك رنگ ديگر تغيير پيدا ميكند و اين همان ويژگي منحصربه فرد اين لاك نسبت به ديگر لاك ها ميباشد و با وجود لاك حرارتي شما ديگر نيازي به لاك پاك كن نداريد چون در اثر سرما و گرما تغيير رنگ داده و زيبايي و جذابيت دستتان شما را چندين برابر جلوه مي دهد.


قيمت : ۳۹۰۰۰ تومان
فقط ۲۹۰۰۰تومان

خريد لاك ناخن با قابليت تغيير رنگ

ويژگي هاي لاك حرارتي ناخن:
– قابليت تغيير رنگ با سرما و گرما
– قابليت تغيير رنگ با دماي بدن
– داراي درخشندگي فوق العاده
– كيفيت بسيار بالا
– ماندگاري طولاني مدت
– پكيج اورجينال شامل ۵ رنگ زيبا و جذاب: قرمز، نارنجي، آبي، سبز و بنفش

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
خريد پستي لاك ناخن , خريد اينترنتي لاك ناخن حرارتي , خريد پستي لاك ناخن قابل تغيير رنگ , خريد انلاين لوازم آرايشي باكيفيت  , خريد اينترنتي لاك براق خريد پستي لاك درخشنده ناخن  ,

قيمت : ۳۹۰۰۰ تومان

فقط ۲۹۰۰۰ تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.