كالاحراج45

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج45

۶ بازديد

خريد اينترنتي كيف رودوشي CAT

خريد اينترنتي كيف رودوشي ويتاليتي

خريد پستي كيف دوشيCAT

 

خريدكيف رودوشي ارزان قيمت خريد كيف رو دوشي , خريد كيف , كيف ويتاليتي , خريد كيف رو دوشي Vitality , خريد كيف رو دوشي ويتاليتي , خريد كيف رودوشي CAT , خريد كيف رودوشي CAT , خريد كيف رو دوشي CAT مدل Vitality , خريد كيف رو دوشي Cat مدل ويتاليتي , خريد آنلاين كيف رودوشي باكيفيت ,

 

 

كيف رودوشي با كيفيت مدل vitality توليد شده از كمپاني معروف CAT براي وسايل شخصي همراه ميتواند بهترين مدل و مناسبترين كيف همراه باشد. در طراحي اين كيف حداكثر دقت و ظرافت به كار گرفته شده تا هم كيفي جادار و مناسب براي مدارك و وسايل شخصي ،هم قابليت حمل راحت و هم كيفي شيك و زيبا براي شخص باشد.اين كيف داراي چندين جيب زيپ دار ميباشد كه به راحتي ميتوانيد هرآنچه مورد نيازتان هست را راحت در آن جا داده و هميشه همراه خود داشته باشد بدون اينكه حمل كردن آن براي شما دردسرساز باشد. جنس پارچه اي كه براي اين كيف استفاده شده است بسيار باكيفيت و بوده و از بهترين جنس پارچه استفاده شده است. شما با اين كيف كوچك و در عين حال جادار ميتوانيد تمامي وسايل و مدارك خودرا در كمترين حجم ممكن جا كنيد. اين كيف داراي بند رودوشي بسيار مناسبي بوده كه دردسر حمل كيف را براي شما بسيار راحت ميكند.وجود لوگوي معتبر وزرد زنگ CATبر روي كيف ظرافت و شيك بودن اين كيف را دوچندان كرده است.

براي خريد اين محصول كافي است بر روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و محصول خود را سفارش بدهيد.

براي مشاهده و خريداري ديگر كيف هاي زنانه و مردانه موجود در فروشگاه اينترنتي كالاحراج روي لينك زير كليك كنيد.

فروشگاه اينترنتي كالا حراج

اعتماد شما بزرگترين افتخار ما و هدف نهايي ما جلب رضايت شماست.

www.kalaharraj.ir

 

كيف رو دوشي CAT مدل Vitality

CAT برند برتر كيف و اكسسوري 

بسيار كاربردي با جيب هاي زيپدار متعدد

جا دادن هر آنچه مورد نياز شماست در يك كيف كوچك و قابل حمل

كيفيت بسيار بالا و دوخت عالي

قيمت : ۳۷۰۰۰ تومان

خريد آنلاين كيف جا مداركي شيك وزيبا

امروزه كيف‌هاي رودوشي به دليل كم‌حجم‌ و در عين حال كاربردي‌ بودن در بين آقايان و بانوان بسيار پرطرف‌دار شده‌اند. كيف رودوشي CAT مدل Vitality اندازه‌ي كوچكي دارد كه به وزن كم آن منجر شده و همچنين حمل‌ و نقل آن را راحت‌تر مي‌كند. براي اين محصول علاوه ‌بر محفظه‌ي نگه‌داري اصلي، جيب‌هايي بيروني زيپ‌داري نيز در جلو و پشت آن تعبيه شده تا بتوان به‌سادگي وسايل همراه را تفكيك كرده و در دسترس قرار داد. زيپ‌دار بودن جيب‌ها نيز از وسايل قرار داده شده در آن‌ها هنگام حمل نگه‌داري مي‌كند تا سر جاي خود ثابت باشند. محفظه‌ي اصلي نيز به شكلي طراحي شده كه مي‌توان در آن وسايلي كه ممكن است در طول روز به آن‌ها نياز پيدا كنيد، مانند سررسيد يا دفترچه يادداشت، تلفن همراه، پاوربانك و هارد اكسترنال را با راحتي بيشتري به همراه خود داشته باشيد. در داخل محفظه‌ي اصلي نيز جيب‌هايي قرار داده شده تا همه‌ي وسايل شما منظم و تفكيك شده باشند. بندي كه براي اين كيف در نظر گرفته شده، قابليت تنظيم اندازه به صورت سگكي را دارد تا كاربر بسته به نياز خود بتواند اندازه‌ي آن را تغيير دهد. كيف رودوشي ويتاليتي، كيفيت ساخت مطلوبي دارد كه با داشتن جيب‌هاي بيروني و داخلي يك كيف رودوشي مناسب براي استفاده‌ي روزمره است.

قيمت : ۳۷۰۰۰ تومان

خريد اينترنتي كيف دوشي ارزان

ويژگي هاي كيف رو دوشي CAT مدل Vitality:
– سبك و كم حجم و داراي جيب هاي زيپ دار متعدد
– برند: CAT
– مدل: Vitality
– كوچك و با دوام در عين حال بسيار جا دار
– سادگي تغيير اندازه بند به ميزان دلخواه شما
– كيفيت و جنس بسيار عالي
– داراي لوگوي حك شده Cat روي كيف
– قابل استفاده به صورت رودوشي و دستي
– مناسب براي محل كار
– در ابعاد ۱۸٫۵ در ۱۵٫۵ سانتي متر


روش خريد:
 براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۳۷۰۰۰ تومان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.