كالاحراج26

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج26

۲ بازديد

خريد پستي عينك آفتابي مردانه اوريجينال

خريد اينترنتي عينك دودي مردانه شيك

خريد پستي عينك آفتابي مردانه اوريجينال

خريد پستي عينك آفتابي ۲۰۱۶ , خريد عينك آفتابي , عينك bmw , خريد عينك بي ام و , عينك مردانه , بهترين عينك هاي آفتابي , خريد عينك دودي , 

به جرأت ميگوييم كه امروز يكي از محبوبترين و زيباترين و اوريجينال ترين مدل عينك هاي آفتابي را براي شما عزيزان آماده كرده ايم تا شماهم بتوانيدعلاوه بر تأمين سلامت چشم هايتان از تابش مستقيم و مضرات نور خورشيد جذابيت و شيك و باكلاس بودن را در خود ايجاد كنيد.عينك آفتابي مردانه مدل bmv واقعا از لحاظ كيفيت كاملا استاندارد بوده و علاوه بر كيفيت داراي ظرافت و طراحي بسيار خوب و شيكي بوده كه شما را در هر جمعي منحصر به فرد نشان ميدهد و جذابيت را در ظاهر شما مي آفريند.

اعتماد شما سرمايه ماست.اين تنها يك شعار نيست…

باما كيفيت را تجربه كنيد.

فروشگاه اينترنتي www.kalaharraj.ir

عينك آفتابي مردانه BMW

به همراه كيف و دستمال

طراحي برتر ويژه سال ۲۰۱۳

عينك فوق اسپرت با طراحي جديد

شناخته شده به عنوان عينك محبوب هنرپيشگان

با ستارگان همراه شويد

فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد 

از اولين كساني باشيد كه اين عينك را امتحان مي كنند !!!

قيمت : ۳۸۰۰۰ تومان

خريد عينك آفتابي اصل

اين عينك در دو رنگ مشكي و قهوه اي ارائه شده است

لطفا هنگام ثبت سفارش در قسمت پيغام رنگ مورد نظر خود را ذكر نماييد.

بدون شك استفاده از عينكهاي مارك دار اورجينال علاوه بر اينكه از چشمان شما محافظت مي كند باعث زيبايي تحسين برانگيز چهره شما نيز خواهد شد.
عينك BMW طرح ۲۰۱۳ يكي از معروفترين و پرفروشترين عينكهاي اين كمپاني بزرگ ميباشد كه مطمئنا شما هم تا كنون اين عينك معروف را بر چشمان دوستان و آشنايان خود ديده ايد.
لنز اين عينك از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت ميباشد كه در آن از تكنولوژي آنتي رفلس استفاده شده است و براي ساخت آن از يك نوع پليمر استفاده شده است و البته به غير از اشعه uva اشعه هاي uvb , uvc را نيز دفع ميكند و باعث ميشود تصاوير را با رنگ شفاف ببينيد. طراحي اين مدل به صورتي بوده كه با تمامي چهره ها متناسب باشد. حتما اين مدل بي نظير و استثنايي را تهيه كنيد …

قيمت : ۳۸۰۰۰ تومان

خريد پستي محبوب ترين عينك آفتابي

 

 

عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن

جذابيت و زيبايي حق شماست…

فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد

از اولين كساني باشيد كه

اين عينك را امتحان ميكنند!!

قيمت : ۳۸۰۰۰ تومان

عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف مخصوصا بازيگران سينما و خوانندگان بدست بياورد.لنزهاي اين عينك داراي استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. 
جنس دسته هاي اين عينك از فيبر كربن بوده و اين قابليت سبكي بينظيري به محصول اضافه كرده كه شما بر روي صورت خود سنگيني عينك رو به هيچ وجه حس نميكنيد.

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
خريد اينترنتي عينك آفتابي , خريد پستي عينك دودي مردانه bmw , خريد آنلاين انواع عينك هاي دودي , خريد ارزان و آسان عينك دودي , خريد آنلاين عينك آفتابي مدل سال خريد پستي عينك آفتابي اوريجينال , خريد عينك دودي اصل ,

قيمت : ۳۸۰۰۰ تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.